Archívum Archívum

Archívumok

Szűrő

• Luca-napi mulatság

Szeretettel várjuk hagyománnyá vált mulatságra mindazokat, akik eltöltenének egy kellemes zenés, táncos estét, készülődve a karácsonyi ünnepekre is  2012. december 14-én, pénteken 18 órai kezdettel a Zóna Étteremben (Rad...
  • Művészettörténeti előadás

Kedves Barátaink!Szeretettel várunk mindenkit Kiss Tamás művészettörténeti előadására 2012. október 16-án, kedden a Lovassy Ének-zene termébe. ...
  • Cserháti iparosokra emlékeztünk

Kedves Barátaink, Tagjaink!2012. október 9-én, kedden délután megnyitottuk iparos kiállításunkat, valamint megemlékezést tartottunk az egy éve felállított emlékjelnél.Kérjük, tekintsék meg a város sajtójában megjelent híreket az esem...
  • Színház ajánlata

A Petőfi Színház kedvezményes jegyet ajánl fel a Két összeillő ember című előadásra, melyet a székesfehérvári Vörösmarty Színház előadásában láthatunkoktóber 8-án 19 órakor a kőszínházban. A darab Domján Edit és Szécsi P...
  • Herendi Porcelán Manufaktúra meglátogatása

Október 6-án 15 órától Gyár, mini-manufaktúra és az Apicius kávéházban egy kávéra vagy üdítőre vendégek vagyunk. Belépő: nyugdíjasoknak 1600,- felnőtteknek 1900,- Ft. Indulás a 14.20-as pápai járattal Herendre ...
  • Idősek Napja

Kedves Barátaink!   Tisztelettel és szeretettel meghívunk benneteket az Idősek Napja alkalmából október 1-jén a Bakonyművek megállónál lévő vendéglátó egységbe közös programra.16.10-kor a Hotel megállóból induló 3-as jára...
  • Régi idők veszprémi mesterei

Emlékezés iparosainkra Tisztelettel meghívjuk Önt és érdeklődő ismerőseit 2012. október 9-én, kedden 16.00 órára a Lovassy László Gimnáziumba.(Veszprém, Cserhát ltp. 11.) Részletek ...
  • Völgyikút Családi Nap

Az előző évekhez hasonlóan idén is megszervezzüka Völgyikút Családi Napot. Idén június 8-án, szombaton 10-16 óráig várjuk tagjainkat, vendégeinket családjukkal együtt.Némedi Lajos alpolgármester köszöntője után rövid közös t...

Az előző évekhez hasonlóan idén is megtartjuk a Völgyikút parktakarítást, 2013. június 8-án, szombaton 9-12 óráig    Családi és Egészségmegőrző Napot. 2013. június 8-án, szombaton 12-16 óráig várjuk tagjainkat...
  • Levéltári látogatás

Június 5-én, kedden 16 órától várják tagjainkat a Veszprém Megyei Levéltár munkatársai. Egyesületünk tagjait arra kérik, hogy segítsünk a Veszprémi Kaleidoszkóp pályázatra érkezett cserháti képeket behasonlítani, azonosítani. Gyer...
  • Városlődi Majolika gyárlátogatás

Kérek mielőbbi visszajelzést ki tud jönni Városlődre a majolika gyár megtekintésére. Az igazgató külön fogad bennünket és ő mutatja be az új fejlesztéseket.  Június 19-én 10 órakor indulunk a buszpályaudvarr...
  • TE SZEDD! - Völgyikút park és tó takarítás

Egyesületünk 2012. június 2-án, szombaton 10 órától a Völgyikút ősparkját takarítja, tisztítja  az előző évek tavaszi nagytakarításait folytatva, csatlakozva az országos takarítási programhoz.  Kérjük, gy...
  • Szentantalfai kirándulás (2012. május 16.)

Szentantalfai Mersics-pince meglátogatása május 16-án, szerdán. Buszpályaudvarnál találkozás, a busz 9 órakor indul, a 8 -as kocsiállástól, Nagyvázsony felé. Jakabfai elágazásnál vár bennünket János, aki felvisz bennünket a pincéi...
  • Civil Nap (2012. május 12.)

Május 12-én 10 órától a régi Vidámparkban lesz a Civil Nap. Az egyesületünk idén is részt vesz rajta. Várunk Benneteket szeretettel a standunkon.Legyünk minél többen! ...
  • Jókai bablevesfőző verseny (2012. április 29.)

Akik jelentkeztek a Jókai bablevesfőző verseny programra, április 29-én, vasárnap 9 óra 20 perckor a Balatonfüredre induló autóbusznál találkozunk, a 8-as kocsiállásnál. ...
  • Kolostorok és kertek séta (2012. április 19.)

Szeretettel várunk mindenkit az idei sétánkra a megújult Séd-völgybe, 2012. április 19-én, csütörtökön 14 órai kezdettel indul.  A találkozás helyszíne: a Volán telep előtti buszmegálló, (Völgyhíd utáni második megálló) aho...
  • Meghívó

A Veszprém-Cserháti Társaskör tisztelettel meghívja Önt és érdeklődő ismerőseit 2012. árpilis 10-én, kedden 16 órára a Lovassy László Gimnázium Ének-zene termébe (Veszprém, Cserhát ltp. 11.) Kiss Tamás (ny. városi főép...
  • Halálhír

Őszinte megrendüléssel értesítünk mindenkit, hogy Hadnagy Imre, kedves tagunk, barátunk 76 éves korában, hosszú betegség után,  2012. március 28-ára virradó hajnalra elhunyt.2012. április 4-én, szerdán 15 órakor gy...
  • Visszaemlékezések a régi Cserhátról, cserhátiakról

Szeretettel várjukaz érdeklődőket 2012. március 20-án,kedden 16 óráraa Lovassy László GimnáziumÉnek-zene termébe(Veszprém, Cserhát ltp. 11.)Ebele Ferenc (magyarpolányi plébános)Visszaemlékezések a régi Cserhátról, cserhátiakr...
  • Március 15-i megemlékezés

Szeretettel várjuk az érdeklődőket2012. március 13-án, kedden 16 óráraa Lovassy László GimnáziumÉnek-zene termébe(Veszprém, Cserhát ltp. 11.)Csiszár Miklós(helytörténeti kutató)Veszprémi március tizenötödikékcímű vetített ...