Archívum Archívum

Archívumok

Szűrő

• Bertha Bulcsu előadás

Következő vetítettképes irodalmi előadásunk Bertha Bulcsuról szólea: Péller Andrásné2015. április  15-én 16 órakor a megyei könyvtárNagy László termében.Szeretettel várunk mindenkit, akit érdekel. ...
  • Halálhír

Megdöbbenve, szóhoz sem jutva tudatlak benneteket, hogy Dr. Jáger Idakedves barátunk, mindenki Idája2015. január 26-áneltávozott 76 éves korában közülünk.Legfőbb értéknek a nagybetűs ÉLETET tartotta. Soha nem nyugodva két végén ...
  • Közgyűlés

2015. január 28-án 16 órakor közgyűlés az Eötvös Károly Megyei Könyvtárbanmeghívó média megjelenés ...
  • Értesítés

Kedves Barátaim!Fájó szívvel tudatom veletek, hogy HORVÁTH MÁTYÁS LAJOS (1933. ápr.29.-2015.jan.11.)társaskörünk alapító tagja, a Veterán Repülők és Ejtőernyősök Veszprémi Egyesűletének elnökségi tagja a mai napon ahogy ...
  • Újév köszöntés

Te Új Világ, jóra törekvő, bár te lennél az a rég várt, békét hozó, csodás esztendő, mely az Idők méhében érik talán már évmilliók óta... s most a mi Századunk tüzében, most válik nagy... igaz valóra... Boldog új éve...
  • Móricz Zsigmond élete

A Veszprém-Cserháti Társaskör szeretettel meghívja Önt és érdeklődő ismerőseit 2014. november 11-én, kedden 16 órára a Lovassy László Gimnázium 101-es termébe Péller Andrásné Móricz Zsigmond élete  című vetítet...
  • Cserháti iparosokra emlékezünk

Tisztelettel meghívjuk Önt és érdeklődő ismerőseit2014. október 16-án, csütörtökön 16.00 órára a Lovassy László Gimnázium kertjébe. Megemlékezés az iparosok tiszteletére állított emlékjelnél. Köszöntőt mond: Édes Gy...
  • Badacsonyi szüreti kirándulás

Soron következő programunk a badacsonyi szüreti fesztivál. Indulás a veszprémi buszpályaudvaról szeptember 14-én vasárnap 7.30 perckor, Balatonfüreden vonatra szállunk és 10 órára érkezünk Badacsonyba. 10 órátor hagyományos szüre...
  • Siófoki kirándulás

2014. június 28-án szombaton Siófokra kirándulunk.Oda-vissza utazás menetrendszerinti autóbusz járattal. Indulás a buszpályaudvarról 7.40-kor.Meglátogatjuk az Ásványmúzeumot, Kálmán Imre múzeumot a felújított víztornyot és délután s...
  • Völgyikút Családi és Egészségnap

2014. június 7-én 9-16 óráig a Völgyikút ParkbanCsaládi és Egészségnapot tartottunk völgy takarítással egybekötve. részletes programA programot megnyitotta Némedi Lajos alpolgármesterEgyéni táplálkozási és gyógytorna tanácsad...
  • Bakonybéli medvehagyma fesztivál

Egyesületünk Bakonybélbe kirándul a medvehagyma fesztiválra.Rosszidő vagy eső esetén a Pannon csillagdát látogatjuk meg.Menetrendszerinti zirci járattal indulunk a veszprémi buszpályaudvarról 8.20 perckorprogram ELMARAD!!!!!...
  • Asztrológiai előadás

Társaskörünk következő előadására invitálunk mindenkit.A Lovassy László Gimnázium 101-es termében 2014. április 9-én 16 órátóltartja Kertészné Szalai Julia asztrológus előadását "A csillagok hatása életünk eseményeire" címmel...
  • Luca-nap 2013

Szeretettel várjuk hagyománnyá vált mulatságra mindazokat, akik eltöltenének egy kellemes zenés, táncos estét, készülődve a karácsonyi ünnepekre is  2013. december 13-án, pénteken 18 órai kezdettel a Zóna Étteremben (Rad...
  • Megemlékezés Koválcsik Mihály órásmesterről

Koválcsik Mihály cserháti órásmestert 2013. június 21-én 13 órakor temették el a Dózsavárosi temetőben.Ő volt AZ ÓRÁSMESTER, aki az utolsó erejéig a cserháton dolgozott, közöttünk élt.2006-ban a Társaskör megalakulásakor az első ...
  • Veszprém Portré

Veszprémi porté a CserhátrólLaczkó Dezső Múzeumban mutatták be a 2013/1.számot linkDr. Csiszár Miklós, Horváth László visszaemlékezését és a Cserhát Társaskör történetéről találtok benne cikket Édes Gyulánétól.vehir cikk...
  • Belváros megújulása

A kezdeti nehézségek ellenére jó ütemben haladnak a belváros funkcióbővítő rehabilitációjának munkálatai. Kismértékben módosult a projektbefejezés dátuma is, szeptember végére teljes körűen átveheti a lakosság a megújult tereket....
  • Cserháti várostörténeti kiállítás

A Cserhátot bemutató várostörténeti kiállítás nyílt a Laczkó Dezső Múzeumban 2013. május 7-én 2014 január 4-ig látogatható.A Cserhát - Szent Iván-szeg című kiállítás végigkíséri a városrész történetét a 19. század végét...
  • Programváltozás

Kedves Tagtársak!Ezúton is értesítünk mindenkit, hogy májusi programjainkban változás történt!25-én a porvacseszneki kirándulás elmarad, augusztusban vagy szeptemberben kerül megszervezésre jelentkezéstől függően. ...
  • Adventi játszóház

Szeretettel várunk ismét minden kicsit és nagyot Adventi játszóházunkba, mely 2012. november 30-án 15-18 óra között a megyei könyvtár gyermek foglalkoztató termében lesz. (Veszprém, Komakút tér 3.)Illatgyertyát öntünk, ajtódíszt, kü...
  • Kiskarácsony

A "kiskarácsony"-i program új időpontja 2012. december 3. du. 16 óra, a Lovassy Gimnázium.  Ríz Ilona gitározik és Péller Andrásné Panni karácsonyi témájú filmet fog vetíteni. Kérjük, aki tud, hozzon karácsonyi as...